Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Logotyp Una Europa

Logotyp Uczelnia Badawcza Inicjatywa Doskonałości

 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Przekraczamy mury laboratoriów

Badania prowadzone na Uniwersytecie Jagiellońskim mogą być interesujące nie tylko dla naukowców, lecz również dla środowisk biznesowych, w szczególności aspirujących do wdrażania innowacyjnych rozwiązań, nowych produktów i usług bazujących na osiągnieciach naukowych. Chcemy ułatwić korzystanie z wiedzy zgromadzonej przez naszych badaczy i badaczki, a także sprawić, że projekty naukowe realizowane na Uniwersytecie Jagiellońskim zyskają na przydatności. Pragniemy między innymi zainicjować badania wynikające bezpośrednio z potrzeb biznesowych i rynkowych. Dzięki temu wszelkie innowacyjne rozwiązania u swoich fundamentów będą miały sprawdzone, naukowe podejście.

 

Budujemy mosty dla przedsiębiorczych

Dzięki możliwościom, jakie oferuje współczesny uniwersytet w swoim hybrydowym wymiarze, tworzymy miejsce, w którym dostępna będzie wiedza, doświadczenie i wsparcie dla każdej osoby z „genem przedsiębiorczości” . Miejsce, które wspiera marzenia o własnym biznesie na każdym etapie. Miejsce, które połączy otoczenie biznesu z entuzjazmem młodych przedsiębiorców. Przestrzeń ta będzie zarówno wirtualna, jak i fizyczna – organizujemy strefę wiedzy oraz przestrzenie kreatywne do testowania pomysłów biznesowych i prototypowania rozwiązań. To tutaj będą realizowane programy akceleracyjne, inkubacja pomysłów, kursy przedsiębiorczości, wsparcie w pozyskiwaniu finansowania, mentoring, porady eksperckie, e-learning, hackathony, konferencje branżowe, networking wielopoziomowy - pozyskiwanie potencjalnych partnerów i kontrahentów. 

 

Dajemy przestrzeń do kreatywnego myślenia

Biznes i nowe technologie to nie tylko domena wielkich koncernów, które korzystają z zasobów naukowych do usprawniania swoich procesów i udoskonalania produktów. To także sam pomysł, idea czy misja, która opisuje dany problem i sugeruje możliwe rozwiązania. Takie koncepcje powstają często w głowach studentów, którzy dzięki naszym działaniom będą mogli realizować projekty i wymieniać się wiedzą w obszarach kreatywnych stref na uczelni. Pragniemy stworzyć środowisko przystosowane do interdyscyplinarnej współpracy i rozwoju pomysłów.